Wednesday, August 12, 2009










~g!la jad!nya b!la melayan kerenah mereka ~

isnin lepas..after clss advert..aku dan rakan class sume gerak ke gerai kt taman dimensi tu..luch smbil m'bncgkan sesuatu yg agk serius..
pas hbs discus..kiteorg pun gerak g tgk umh sewa yg bakal kiteorg ddk sem depan..jauh gak dr uitm...
tp tak pe..privacy ckit..
umh pon ok...
then after settle hal umh..g settle hal lain smpi r melintas kt depan gerai auntie yg jual cendol kt alor gajh tu..alin ajk mkn cendol..jijah on jew..aku??tak bernafsu ngn cendol pd hr itu...
yg aku hanya ingin kan..adalah...air tebu fresh..slurp..sedap giler...
pas layan cendol, aku mintak jijah sggh kt gerai tepi jln ni..nk beli air tebu..
blh dia kate..aku nk wat ko kempunan nok..tak mau sggh beli..aku pon ckp r..smpi hati ko tgk aku meleleh tak dpt minum air tebu..
tapi jijah ttp sggh...
~hee....
dalam kete..jijah majuk sbb aku sua air tebu kt mulut dia..tp aku tak mskkn straw..malah aku masukkn tali yg mengikat air tu..
~hee...jijah majuk...




No comments:

Post a Comment