Friday, August 14, 2009

main gile2..












hahhaha..hari ini dlam sejarah..tak dpt g genting,g main kt cosmo pon jadik..act..tak plan nk g times..niat snbrnye nk g bli brg jijah kat low yat jew..then dr ctu nk g KLCC..nk shooting..tup2..lunch kt times...then..nmpk cosmo world..jijah yg dh bnyk kali masuk ni lbh excited dr aku ngn alin yg blom pnah main kt dlm cosmo..pnh je g times..tp tak msuk pon main kt dlm tu..sbb klu aku g,mest weekend..mahal kowt...then..after lunch,kiteorg pon g r msuk cosmo...hahaha..,mle2 igt nk trun kn makanan dlu..tp ble dh masuk..excited dowh..tros g terjah first game...n strsnye...aku rse dlm bnyk2 game yg aku main..hmm..yg plg trok top gun tu..hmm..w/p aku pnh lalui yg lbh trok dr tu...heee..roller coster yg tak adventure..tp sbnrnye,aku ttp mate je..heeee...alin smpi muntah pas naik roller coster..dia ckp sbb tak tahan bau mnyk wangi minah arab..ahhahah...then aku pon g r mlyn game lain ngn jijah jew...ada satu game tu kteorg repeat smpi dua kali..hehhehe...and the last game...aku d'cbr oleh jijah n alyn utk naik..aku on jew..tak mau malu..heeee..tk lah seram mne pon..pshal..mke dh merah2 hahhaha..
after hbs sume tu..kteorg pon chow..sbb hr sudah lewat ptg..ngn wajah keletihan..kami menunggu monorail yg sgt ramai kt station tu.,huh..manusia kt kl mcm ulat..adoy..berhimpit2 aku dlm monorail...alin smpi d'nodai..mne tak nye..dlm tu dh mcm sardin..dh tak pk malu tak malu..main himpit je..main tindih je..bdn spae2 yg tak d'kenali...tp akhirnya slmt smpi kt kl sntral..igt dh lepas azab bersesak2..ada lg..huh..turn naik ktm plak..act aku dh msk sgt ngn situasi mcm ni..biasa r..peek hour...org bru hbs keje..hr jumaat plak tue..adoi..tiga kali train lepas bru aku dpt naik..msg2 muka dh tak blh bla...tup2..ada r mamat2 trgganu ke klntan aku pon tak past..yg aku tua mereka d'klgn org2 sne sbb aku dgr loghat dorunk..ada ke ptt mamt bangang tu g tendang pintu ktm sbb tak dpt naik..BODOH..tak pasal2 kne marah ngn polis yg ada kt ctu...polis tu kejar mamat tu..CUAk...ahhah,,mamat tu mmg mengong..huhuhu..pastu ble dh settle,dia ngn geng2 dia blh plak menganjing polis tu sdgkn dia dh malu...ahhahahha..hmmm...around 7.23 bru aku dpt naik train utk plg ke klang..peh..smpi station sh alm bru aku dpt ddk..kaki byk kali kram..adoy...mmg letih..hmmm...itu jew kowt yg aku wat utk hari ni..mmg releas tention aku,,byk m'jert..puas hati aku...ahhaha...n..pg sabtu ni..aku akn ke zoo...hahahah..enjoy agy...smbil menyiapkn tugasan k...tggu laporan utk hr sabtu k..t akn ku upload n update blog ini..~daaaaaaaa










No comments:

Post a Comment